Sunday, August 22, 2010

Shut Up

哼,
不懂就请收声, 不了解我就请安静,!
说什么有的没的,
无事那边拿架来吵, 烦死人,!


别测试我的耐心, 别对我说那些讽刺我的话,
我不受, 听到都眼晕, =-=
Shut Up Ur Mouth,!


我就是这样,
我喜欢, 我自由, 我自在,!
那又怎样! So What!__.
恨死了!, 不想听到你们那刺耳到不行的声音,!


SinYee is friendly if you friendly to her,
She is rude if you rude to her.
If u dont like, Okay Fine, Get out of the way pls!
Still can alive without you,
If u like it, yup, welcome you,
It is just a simple truth. =)


By SinYee

No comments:

Post a Comment