Thursday, October 07, 2010

无言以对


谁对我好 我就对谁好
简单 不复杂
不然 FUCK OFF :)
不爽 就滚 谢
没人逼你 掰

You regard mii as your friend,
I will treat you as my friend too.
If you don't like mii,
You can get away form mii, Thanks :)
Nobody could force you, Bye :)

_______________________________________

Ishhh, That is OMG !!
Exam is around the corner, SUCK =-=
It is too early, HATE =-=
I dont know how to done my revision now, SWT =-=
LOL, TRY-ing =-=

_______________________________________
























其实 我还蛮爱看 心理测验书 ;)
很废 会不 ? 对不 ?
但有时 我觉得准 测验结果正是自己 ;)


【認識自己】每个人都需要认识自己 发现自己 做到 [自知自明] 。


其实 最近 想看书的兴致很旺 =-=
但 没时间啦 都是因为那考试 =-=
弄到我没 MOOD =-=


等我考完试 
我要书本 戏剧 一大堆摆在我面前 !!
还有 炸爆歌 !!
还有 看我怎样 SOT & CRAZY =-=


_____________________________________


哎 我和我的假期 SAY GOODBYE 啦 >!!<
下线去 试下温习 
搞笑 =-= 去试 =-= 
下午读不进脑的,  没MOOD
晚上又懒又累,   闲
早上我睡觉没早起,  zzZZ 
LOL 给我讲完了 =-=


ps : SUCK FB !! =-= 我现在还是 Yee Sin =-=
不给我换 =-= 气 >!!<


Leave here, _____ =)


BY Sin Yee


别给我安慰 那只是美丽的虚伪
There's nothing left to say______.




No comments:

Post a Comment